Bu web sitesinin tam işlevselliği için çerezlere ihtiyaç duyulmaktadır. Lütfen çerezleri etkinleştirin ve tarayıcınızı yenileyin. Yenilendikten sonra, çerez yönetimi metin kutusu gösterilecektir.

Bu web sitesi, işlevsellik, yardım ve istatistik nedenleriyle çerezleri kullanmaktadır. Bu ayarı istediğiniz zaman "ayarları değiştir" i tıklayarak değiştirebilirsiniz. Bu çerezleri kullanmayı kabul ederseniz lütfen "Evet, Kabul ediyorum" düğmesine tıklayın. Gizlilik politikamız

Bosch kapılarını üniversite öğrencilerine açıyor

Bosch Talent Camp 2017’ye başvuru şansı 1 Şubat tarihine kadar uzatıldı

  • Üniversiteliler, 1 Şubat tarihine kadar Bosch Türkiye Twitter hesabında sorulacak soruları cevaplayarak Bosch Talent Camp 2017’ye katılma şansı yakalayacaklar
  • Bosch’un üniversite öğrencileri için bu yıl üçüncü kez düzenlediği Talent Camp 13 Şubat’ta başlıyor
  • Seçilen 5 mühendislik öğrencisi, Bosch’un Türkiye’deki lokasyon ve Ar-Ge Merkezlerini ziyaret ederek bilgi alacaklar
 
 
 

25/01/2017 | Türkiye | Kurumsal Haberler

Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden Bosch’un, Talent Camp-From Campus to Camp etkinliği başvuruları 1 Şubat 2017 tarihine kadar uzatıldı. Bosch Türkiye Twitter hesabından mühendislik öğrencilerine 5 soru sorulacak. Sorulara yanıt veren üniversite 3. ve 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencileri arasından jüri değerlendirmesi ve telefon mülakatlarını başarıyla geçen 5 öğrenci, Bosch Talent Camp 2017’ye katılmaya hak kazanacak.

Değerlendirmede hem sosyal medyada aktif hem de akademik açıdan başarılı öğrenciler seçilecek. Seçilen 5 öğrenci sosyal medya üzerinden (Bosch Türkiye resmi Facebook ve Twitter hesaplarından) Bosch Talenp Camp ekibi olarak duyurulacak.

4 gün sürecek sosyal ve dijital öğrenci kampı Talent Camp’te, mühendislik öğrencileri Bosch dünyasını yakından inceleyerek, yüksek teknolojileri deneyimleme, teorik bilgilerini pratikte kullanma imkânı bulacak. Genç yeteneklere kamp süresince, bir Bosch çalışanı gibi Bosch’un tüm süreçlerini görme imkânı sunulacak, Türkiye’de Ar-Ge’nin detayları hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanacak.

Bosch lokasyonlarını ziyaret, yöneticilerle tanışma şansı

Bu yıl Talent Camp’e seçilen 5 öğrenci; 3 farklı lokasyonu ziyaret ederek, global mega trendleri yerinde keşfetme ve bilgi alma şansı bulacak. Bir yandan Endüstri 4.0 workshopları ile bu alanda yapılan çalışmaları öğrenirken; diğer yanda dijital dünyada ofis ortamının ve çalışma koşullarının nasıl olacağı konusunda çalışma olanağı elde edecek.

Üretim alanındaki vaka çalışmaları, Bosch’un elektrikli el aletleri ile DIY (Do It Yourself - Kendin Yap) tasarım eğitimleri, Dijital Pazarlama üzerine oturumlar ile renklenecek olan kamp, yöneticilerle yapılacak kariyer görüşmeleriyle desteklenecek.

Talent Camp’e katılan öğrenciler, etkinlikle ilgilenen herkesin takip edebilmesi için katıldıkları tüm etkinlikleri, anında ve canlı yayınlarla sosyal medya hesapları üzerinden paylaşacak.

Detaylı Bilgi İçin:

Nuray Sağlam, Bosch Türkiye Kurumsal İletişim

0(216) 432 01 32 nuray.saglam@tr.bosch.com

Bilgi için: Miray Koç / Ünite İletişim (212) 272 93 13

miray.koc@unite.com.tr; www.unite.com.tr

Bosch Türkiye, ‘Mobilite Çözümleri”, ‘Enerji ve Bina Teknolojileri’, ‘Sanayi Teknolojileri” ile ‘Dayanıklı Tüketim Malları’ alanlarında faaliyet gösteren beş ayrı şirketi kapsamaktadır. Bosch Grubu, Türkiye’de ilk kez 1910 yılında kurulan bir temsilcilikle faaliyetlerine başlamış olup, ilk fabrikasını ise 1972 yılında Bursa’da kurmuştur. Bosch Türkiye, Nisan 2015 itibarıyla 14.672 çalışanı, 3,1 milyar avro cirosu ve 1,22 milyar avro’luk ihracatıyla teknoloji ve hizmetler alanında önde gelen tedarikçilerden biri olarak faaliyet göstermektedir. Bosch Türkiye Ar-Ge faaliyetlerini Bursa, Manisa, Tekirdağ’da yürütmektedir.

Daha fazla bilgi için:

www.facebook.com/BoschTurkey

twitter.com/BoschTurkey

Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde yaklaşık 390.000 çalışana sahiptir (31 Aralık 2016 itibarıyla). Şirket ön rakamlarına göre, 2016 yılında 73,1 milyar Avro'luk bir satış gerçekleştirdi. Faaliyetleri dört sektöre ayrılmaktadır: Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Malları ve Enerji ve Bina Teknolojileri. Dünyanın önde gelen IoT şirketi olarak Bosch; akıllı evler, akıllı şehirler, ağa bağlı mobilite ve endüstri için yenilikçi çözümler sunmaktadır. Şirket; sensör teknolojisi, yazılım ve hizmet alanlarındaki tecrübesi ve kendi IoT bulutunu kullanarak müşterilerine; ağa bağlı, farklı alanları bir arada bulunduran ve tek bir kaynaktan elde edilen çözümler sunabiliyor. Bosch Grubu’nun stratejik amacı; inovatif ve heyecan uyandıran ürün ve hizmetleriyle ağa bağlı bir yaşam ve yaşam kalitesini dünya genelinde geliştiren yaratıcı çözümler sunmak. Kısacası Bosch, “Yaşam için Teknoloji” sunuyor.

Bosch Grubu, Robert Bosch GmbH ve 60'a yakın ülkedeki 450 bağlı kuruluşu ve bölge şirketinden oluşmaktadır. Satış ve servis ortakları dahil edildiğinde, Bosch'un global üretim ve satış ağı neredeyse dünyadaki tüm ülkeleri kapsamaktadır. Şirketin gelecekteki büyümesinin temeli, yenilikçi gücüdür. Bosch, dünya genelinde yaklaşık 120 lokasyonda araştırma ve geliştirme alanında 59.000 çalışana sahiptir. Şirket, "Hassas Makine ve Elektrik Mühendisliği Atölyesi" olarak 1886 yılında Robert Bosch (1861-1942) tarafından Stuttgart'ta kurulmuştur.

Robert Bosch GmbH'nin özel sahiplik yapısı, şirketin uzun vadede planlama yapmasını ve geleceğini koruma üzere önemli yatırımları yapmasını mümkün kılarak Bosch Grubu'nun girişimci özgürlüğünü garanti eder. Robert Bosch GmbH'nin yüzde doksan iki hissesi, bir vakıf olan Robert Bosch Stiftung GmbH'ye aittir. Oy haklarının büyük bir çoğunluğu, bir endüstriyel tröst olan Robert Bosch Industrietreuhand KG'de bulunmaktadır. Girişimci sahiplik görevleri, tröst tarafından yürütülmektedir. Geri kalan hisseler Bosch ailesine ve Robert Bosch GmbH'ye aittir.

Daha fazla bilgi için:

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse