Bu web sitesinin tam işlevselliği için çerezlere ihtiyaç duyulmaktadır. Lütfen çerezleri etkinleştirin ve tarayıcınızı yenileyin. Yenilendikten sonra, çerez yönetimi metin kutusu gösterilecektir.

Bu web sitesi, işlevsellik, yardım ve istatistik nedenleriyle çerezleri kullanmaktadır. Bu ayarı istediğiniz zaman "ayarları değiştir" i tıklayarak değiştirebilirsiniz. Bu çerezleri kullanmayı kabul ederseniz lütfen "Evet, Kabul ediyorum" düğmesine tıklayın. Gizlilik politikamız

Bosch’tan mağazadaki müşterinin davranışlarını analiz eden çözüm

Perakendeciler için büyük kolaylık…

Bosch Güvenlik Sistemleri, perakendecilerin operasyonlarını, müşteri ilişkilerini ve satışlarını geliştirmeleri için, mağaza yoğunluğuna ilişkin değerli bilgiler sunan Mağaza İçi Analizi çözümünü geliştirdi.

 
 
 

07/09/2017 | Türkiye | Ürün Haberleri

Mağaza İçi Analizi’nin önemli bir parçası olan Bosch IP panoramik kameralar, mağazanın görüş alanını artırmak için kullanılıyor. Kameralar, müşterilerin konum verisini oluşturmak için Akıllı Video Analizinden yararlanıyor. Ardından bu veriler ileri işlemeye tabi tutulmak üzere, alışveriş yapan kişinin gizliliğini koruyacak önlemlerin alındığı güvenli Bulut’a gönderiliyor. Bulut’ta veriler, perakendeciler ve operasyon yöneticileri için özelleştirilmiş web arayüzleri aracılığıyla paylaşılan performans sonuçlarına ve sanallaştırmalara dönüştürülüyor.

Müşteri davranışları mercek altında

Mağaza İçi Analizler, satıcılar için, müşterilerin mağazada gezdikleri süre boyunca sergilediği davranışlarla ilgili bilgiler sağlıyor. Müşterilerin mağaza boyunca amaçlanan yolda hareket edip etmediklerini belirlemek için, satıcılara akış analizi gibi mağaza trafiği sanallaştırma araçları sunuyor. Çözüm, müşterilerin nerede yürüdüğünü, durduğunu ve beklediğini göstererek, bir görüntüleyicideki gerçek sayıya ve alışveriş yapan davranışına göre bağlılık süreleri ve oranları gibi performans ölçümleri sağlıyor. Bu, satıcılara daha yüksek satış ve gelir sağlayabilecek ürünlerde müşteri bağlılığını artırmak için gerek duydukları bilgileri sağlayarak, mağazadaki her görüntüleyicinin performansını değerlendirmelerine yardımcı oluyor.

Mağaza İçi Analizler, operasyon yöneticileri için de departman ve mağaza seviyesinde trafiğe ilişkin bilgiler sağlıyor. Operasyon yöneticileri, en yoğun zamanlarda mağazada müşterilere hizmet sunacak yeterince personel olduğundan emin olmak için bu bilgi araçlarını kullanabiliyor. Ayrıca, trafik verileri de perakendecilerin zaman içinde müşteri hizmetleri kalitesini izlemesine olanak tanıyor. Bosch’un yeni çözümü, yüksek kamera sayısına sahip en büyük perakende mağazalarını bile kapsayacak şekilde kolayca ölçeklendiriliyor.

Detaylı bilgi için:

Melis Seydim

Bosch Güvenlik Sistemleri

0(216) 432 06 11
melis.seydim@tr.bosch.com

Tuğçe Yücel

Ünite İletişim

0(212) 272 93 13
tugce.yucel@unite.com.tr

www.unite.com.tr

Bosch Türkiye, ‘Mobilite Çözümleri”, ‘Enerji ve Bina Teknolojileri’, ‘Sanayi Teknolojileri” ile ‘Dayanıklı Tüketim Malları’ alanlarında faaliyet gösteren beş ayrı şirketi kapsamaktadır. Bosch Grubu, Türkiye’de ilk kez 1910 yılında kurulan bir temsilcilikle faaliyetlerine başlamış olup, ilk fabrikasını ise 1972 yılında Bursa’da kurmuştur. Bosch Türkiye, Nisan 2015 itibarıyla 14.672 çalışanı, 3,1 milyar avro cirosu ve 1,22 milyar avro’luk ihracatıyla teknoloji ve hizmetler alanında önde gelen tedarikçilerden biri olarak faaliyet göstermektedir. Bosch Türkiye Ar-Ge faaliyetlerini Bursa, Manisa, Tekirdağ’da yürütmektedir.

Daha fazla bilgi için:

www.facebook.com/BoschTurkey

twitter.com/BoschTurkey

Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde yaklaşık 390.000 çalışana sahiptir (31 Aralık 2016 itibarıyla). Şirket ön rakamlarına göre, 2016 yılında 73,1 milyar Avro'luk bir satış gerçekleştirdi. Faaliyetleri dört sektöre ayrılmaktadır: Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Malları ve Enerji ve Bina Teknolojileri. Dünyanın önde gelen IoT şirketi olarak Bosch; akıllı evler, akıllı şehirler, ağa bağlı mobilite ve endüstri için yenilikçi çözümler sunmaktadır. Şirket; sensör teknolojisi, yazılım ve hizmet alanlarındaki tecrübesi ve kendi IoT bulutunu kullanarak müşterilerine; ağa bağlı, farklı alanları bir arada bulunduran ve tek bir kaynaktan elde edilen çözümler sunabiliyor. Bosch Grubu’nun stratejik amacı; inovatif ve heyecan uyandıran ürün ve hizmetleriyle ağa bağlı bir yaşam ve yaşam kalitesini dünya genelinde geliştiren yaratıcı çözümler sunmak. Kısacası Bosch, “Yaşam için Teknoloji” sunuyor.

Bosch Grubu, Robert Bosch GmbH ve 60'a yakın ülkedeki 450 bağlı kuruluşu ve bölge şirketinden oluşmaktadır. Satış ve servis ortakları dahil edildiğinde, Bosch'un global üretim ve satış ağı neredeyse dünyadaki tüm ülkeleri kapsamaktadır. Şirketin gelecekteki büyümesinin temeli, yenilikçi gücüdür. Bosch, dünya genelinde yaklaşık 120 lokasyonda araştırma ve geliştirme alanında 59.000 çalışana sahiptir. Şirket, "Hassas Makine ve Elektrik Mühendisliği Atölyesi" olarak 1886 yılında Robert Bosch (1861-1942) tarafından Stuttgart'ta kurulmuştur.

Robert Bosch GmbH'nin özel sahiplik yapısı, şirketin uzun vadede planlama yapmasını ve geleceğini koruma üzere önemli yatırımları yapmasını mümkün kılarak Bosch Grubu'nun girişimci özgürlüğünü garanti eder. Robert Bosch GmbH'nin yüzde doksan iki hissesi, bir vakıf olan Robert Bosch Stiftung GmbH'ye aittir. Oy haklarının büyük bir çoğunluğu, bir endüstriyel tröst olan Robert Bosch Industrietreuhand KG'de bulunmaktadır. Girişimci sahiplik görevleri, tröst tarafından yürütülmektedir. Geri kalan hisseler Bosch ailesine ve Robert Bosch GmbH'ye aittir.

Daha fazla bilgi için:

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse