Bu web sitesinin tam işlevselliği için çerezlere ihtiyaç duyulmaktadır. Lütfen çerezleri etkinleştirin ve tarayıcınızı yenileyin. Yenilendikten sonra, çerez yönetimi metin kutusu gösterilecektir.

Bu web sitesi, işlevsellik, yardım ve istatistik nedenleriyle çerezleri kullanmaktadır. Bu ayarı istediğiniz zaman "ayarları değiştir" i tıklayarak değiştirebilirsiniz. Bu çerezleri kullanmayı kabul ederseniz lütfen "Evet, Kabul ediyorum" düğmesine tıklayın. Gizlilik politikamız

Üniversite öğrecileri için Bosch Smart Experience yarışması başladı

 
 
 

08/01/2018 | Türkiye | Kurumsal Haberler

Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden Bosch’un, Smart Experience 2018 etkinliği başvuruları, Bosch Türkiye Instagram hesabından alınacak. 5 Ocak – 21 Ocak 2018 tarihleri arasında Instagram üzerinden mühendislik öğrencilerine yönelik 5 soru sorulacak. Sorulara yanıt veren üniversite 3. ve 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencileri arasından jüri değerlendirmesi ve telefon mülakatlarını başarıyla geçen 5 öğrenci, 3 farklı Bosch lokasyonunda 4 gün boyunca Bosch Smart Experience 2018 kampına katılmaya hak kazanacak.

4 gün sürecek sosyal ve dijital öğrenci kampı Smart Experience’ta, mühendislik öğrencileri Bosch dünyasını yakından inceleyerek, yüksek teknolojileri deneyimleme, teorik bilgilerini pratikte kullanma imkânı bulacak. Genç yeteneklere kamp süresince, bir Bosch çalışanı gibi Bosch’un farklı lokasyonlarındaki tüm süreçleri görme imkânı sunulacak, Türkiye’de Ar-Ge’nin detayları hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanacak.

Değerlendirmede hem sosyal medyada aktif hem de akademik açıdan başarılı öğrenciler seçilecek. Öğrencilerin her bir soruyu 2 gün yanıtlama süresi bulunacak. Seçilen 5 öğrenci sosyal medya üzerinden (Bosch Türkiye resmi Facebook ve Instagram hesaplarından) Bosch Smart Experience ekibi tarafından duyurulacak.

Bosch Smart Experience yepyeni adı ve tasarımıyla karşınızda

Smart Experience, eski adıyla Bosch Talent Camp Türkiye’de düzenlenen öğrencilerin bir şirketi yakından tanıyabilecekleri eş zamanlı olarak hem online da hem de offline da gerçekleşen ilk sosyal kariyer kampı olarak önem taşıyor. Yeni markalama çalışması sonrasında Smart Experience artık daha anlamlı ve genç yeteneklerin beklentilerine cevap veren bir tasarım ve içerikle devam edecek.

Smart kelimesi günümüz genç yeteneklerinin önem verdiği temel prensipleri barındıran bir mesaj vermektedir. Sosyal mühendisliğin, yani iş ve yaşam dengesinin, mobil çalışmanın getirdiği esnekliğin ve mobilitenin getirdiği dönüşümün, Bosch’un geleceği şekillendirmeye olan inancının ve hırsının altı çizilerek, göz kamaştıran fikirlerin desteklendiği ve teşvik edildiği bir ortamda öğrencilerin kendi yetkinlikleri ve yetenekleri ile bütünün önemli bir parçası olabilmelerine vurgu yapılıyor.

Kamp bir deneyim olarak adlandırılıyor. Çünkü; gençlere sadece bilgi vermekle kalmayıp, bu bilgileri deneyimleyebilecekleri bir ortam yaratılıyor. Genç yeteneklerin, Bosch çalışanlarıyla birebir iletişimde olacakları, kendi tasarımlarıyla yeni fikirler geliştirebilecekleri, Sanayi 4.0’I yerinde tartışabilecekleri, kariyer danışmanlıkları ile kendilerine doğru soruları sormalarını sağlayacak dolu dolu geçecek 4 gün hazırlanıyor. Bu dört günde genç yeteneklerin beklentilerini karşılayacak bir etkinlik tasarımı yapılıyor ve Smart Innovation Day, Smart Industry Day, Smart Designers Day ve Smart Management Day etkinlikleriyle geçmiş yıllardan farklı olarak yeni konseptlerle gençlere farklı alanlarda farklı deneyimler yaşatmak hedefleniyor.

Bosch’un 3 farklı lokasyonunu deneyimleme ve yöneticilerle tanışma şansı

Bu yıl Smart Experience’a seçilen 5 öğrenci; 3 farklı Bosch lokasyonunu ziyaret ederek, global mega trendleri yerinde keşfetme ve bilgi alma şansı bulacak. Sırasıyla Manisa Termoteknik Fabrikası, Bursa Benzinli ve Dizel Sistemler Fabrikası, Bursa Bosch Rexroth Fabrikası ve İstanbul Genel Merkez olmak üzere Bosch Türkiye'nin 3 farklı lokasyonunda gerçekleştirilen vaka çalışmaları, kariyer sohbetleri, Ar-Ge ve üretim gezileri, proje çalışmaları, kariyer danışmanlıkları gibi farklı etkinliklerin bulunacağı bu kampa seçilen 5 üniversite öğrencisi Bosch Kaşifleri olarak adlandırılacak.

5 Şubat’ta Manisa Bosch Termoteknik Fabrikası’nda başlayacak olan etkinliğin ilk ayağı Smart Innovation Day olarak adlandırılacak ve geleceğin kombi-ısınma sistemleri ve bu kapsamda yapılan çalışmalar aktarılacak. 6 Şubat’ta Bursa Bosch Benzinli ve Dizel Sistemler Fabrikası’nda gerçekleşecek etkinlik Smart Industry Day olarak adlandırılacak ve Sanayi 4.0 çerçevesinde dijitalleşen fabrikalar anlatılacak. Öğrenciler düzenlenecek workshoplar sayesinde konuyu daha detaylı deneyimleme şansı yakalayacaklar. Etkinliğin üçüncü günü olan 7 Şubat’ta Bursa Bosch Rexroth Fabrikası’nda düzenlenecek etkinlik ise Smart Design Day olarak adlandırılacak. Design Thinking methodu ve kullanıcı odaklı çözüm eğitimleri verilecek. Etkinliğin son günü ise 8 Şubat’ta Bosch Küçükyalı Genel Merkezi’nde Smart Management Day ismiyle gerçekleşecek. Bu etkinlikte dijital pazarlamadan, kariyer danışmanlığına kadar farklı konulara ağırlık verilecek. Ayrıca 17 ülkenin merkezi olan Bosch Küçükyalı Genel Merkezi’nde yönetim süreci Bosch Türkiye ve Orta Doğu Başkanı Steven Young tarafından anlatılacak.

Kamp boyunca gerçekleştirilen etkinlikler #smartexperience etiketinde ve yapılan canlı yayınlarla paylaşılacak. Bu sayede etkinliğe katılan 5 öğrenci dışında, etkinliğe ilgi duyan ve günümüz trend konularını takip etmek isteyen diğer genç yeteneklerle de etkileşimde olunacak.

Website:
www.mysmartexperience.com

Detaylı Bilgi İçin:

Nuray Sağlam, Bosch Türkiye Kurumsal İletişim

0(216) 432 01 32
nuray.saglam@tr.bosch.com

Ela Belül / Ünite İletişim

0 (212) 272 93 13
ela.belul@unite.com.tr

www.unite.com.tr

Bosch Türkiye, ‘Mobilite Çözümleri”, ‘Enerji ve Bina Teknolojileri’, ‘Sanayi Teknolojileri” ile ‘Dayanıklı Tüketim Malları’ alanlarında faaliyet gösteren beş ayrı şirketi kapsamaktadır. Bosch Grubu, Türkiye’de ilk kez 1910 yılında kurulan bir temsilcilikle faaliyetlerine başlamış olup, ilk fabrikasını ise 1972 yılında Bursa’da kurmuştur. Bosch Türkiye, Nisan 2015 itibarıyla 14.672 çalışanı, 3,1 milyar avro cirosu ve 1,22 milyar avro’luk ihracatıyla teknoloji ve hizmetler alanında önde gelen tedarikçilerden biri olarak faaliyet göstermektedir. Bosch Türkiye Ar-Ge faaliyetlerini Bursa, Manisa, Tekirdağ’da yürütmektedir.

Daha fazla bilgi için:

www.facebook.com/BoschTurkey

twitter.com/BoschTurkey

Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde yaklaşık 390.000 çalışana sahiptir (31 Aralık 2016 itibarıyla). Şirket ön rakamlarına göre, 2016 yılında 73,1 milyar Avro'luk bir satış gerçekleştirdi. Faaliyetleri dört sektöre ayrılmaktadır: Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Malları ve Enerji ve Bina Teknolojileri. Dünyanın önde gelen IoT şirketi olarak Bosch; akıllı evler, akıllı şehirler, ağa bağlı mobilite ve endüstri için yenilikçi çözümler sunmaktadır. Şirket; sensör teknolojisi, yazılım ve hizmet alanlarındaki tecrübesi ve kendi IoT bulutunu kullanarak müşterilerine; ağa bağlı, farklı alanları bir arada bulunduran ve tek bir kaynaktan elde edilen çözümler sunabiliyor. Bosch Grubu’nun stratejik amacı; inovatif ve heyecan uyandıran ürün ve hizmetleriyle ağa bağlı bir yaşam ve yaşam kalitesini dünya genelinde geliştiren yaratıcı çözümler sunmak. Kısacası Bosch, “Yaşam için Teknoloji” sunuyor.

Bosch Grubu, Robert Bosch GmbH ve 60'a yakın ülkedeki 450 bağlı kuruluşu ve bölge şirketinden oluşmaktadır. Satış ve servis ortakları dahil edildiğinde, Bosch'un global üretim ve satış ağı neredeyse dünyadaki tüm ülkeleri kapsamaktadır. Şirketin gelecekteki büyümesinin temeli, yenilikçi gücüdür. Bosch, dünya genelinde yaklaşık 120 lokasyonda araştırma ve geliştirme alanında 59.000 çalışana sahiptir. Şirket, "Hassas Makine ve Elektrik Mühendisliği Atölyesi" olarak 1886 yılında Robert Bosch (1861-1942) tarafından Stuttgart'ta kurulmuştur.

Robert Bosch GmbH'nin özel sahiplik yapısı, şirketin uzun vadede planlama yapmasını ve geleceğini koruma üzere önemli yatırımları yapmasını mümkün kılarak Bosch Grubu'nun girişimci özgürlüğünü garanti eder. Robert Bosch GmbH'nin yüzde doksan iki hissesi, bir vakıf olan Robert Bosch Stiftung GmbH'ye aittir. Oy haklarının büyük bir çoğunluğu, bir endüstriyel tröst olan Robert Bosch Industrietreuhand KG'de bulunmaktadır. Girişimci sahiplik görevleri, tröst tarafından yürütülmektedir. Geri kalan hisseler Bosch ailesine ve Robert Bosch GmbH'ye aittir.

Daha fazla bilgi için:

www.bosch.com

www.iot.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse